Saturday, November 15, 2014

vaarwel my hond


Bullet

Soos ‘n soldaat het jy trots bly staan 
 tot jou liggaam gebroke heen moes gaan                                                  
 Jou bene was veels te oud om jou rond te dra                                         
 tog het jy nog gekom as ek jou vra                                                              
 jou stert het nog teen die bakkie gedrom                                                
met jou rug oud en krom                                                                                 
 en toe die naald jou vel deur boor                                                            
het ek gevoel asof ek jou ver moor                                                                 
  maar dan jou stert wat groet en waai                                                           
as die donker  doodsengel om jou draai                                     

Vaarwel my hond en vriend    

 

                                                                                                   Willie beetge 

No comments:

Post a Comment